ePUAPSEKAPSilesia

Patronat Honorowy Prezydenta Miasta

Drukuj Powiększ tekst (skrót: +) Pomniejsz tekst (skrót: -)

Co zrobić, by uzyskać Honorowy Patronat Prezydenta Miasta dla organizowanego wydarzenia? Wystarczy, zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta (46/2016) i Regulaminem dotyczącym przyznawania patronatów, wypełnić stosowny wniosek i przesłać go mailem lub pocztą, bądź złożyć w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice.

Prawo do przyznania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta przysługuje Prezydentowi Miasta Mysłowice. Wyróżnienie jakim jest Honorowy Patronat Prezydenta Miasta zarezerwowane jest dla najważniejszych wydarzeń, które w szczególny sposób przyczyniają się do rozwoju i promocji miasta oraz integracji mieszkańców. Honorowy Patronat Prezydenta Miasta przyznawany jest przedsięwzięciu, które ma zasięg, rangę lub znaczenie co najmniej: miejskie, regionalne lub ogólnopolskie czy międzynarodowe.

Kompletny wniosek należy złożyć przynajmniej na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem przedsięwzięcia.


 

System informacji o terenie miastaBudżet obywatelskiFundusze europejskieNGOKomunikaty dot. bezpieczeństwa